Коротко про веб-квест

Вітаємо!
Входження інформаційно-комунікаційних технологій у різні сфери діяльності людини не оминає і галузь освіти, зокрема шкільну бібліотеку. 
Сьогодні невід’ємною частиною загальної освіти бібліотечних працівників стає інформаційна компетентність, яка набуває особливої актуальності в сучасних умовах.
Інформаційну компетентність бібліотекарів розглядають як сукупність трьох компонентів: інформаційного (здатність ефективної роботи з інформацією у всіх формах її представлення); комп’ютерного або комп’ютерно-технологічного (уміння та навички роботи з сучасними комп’ютерними засобами та програмним забезпеченням); компонент застосовності (здатність застосовувати сучасні засоби інформаційних та комп’ютерних технологій у роботі з інформацією для розв’язання різноманітних задач).
Веб-квест (від анг. webguest – інтернет пошук) – це тривалий цілеспрямований пошук, що може бути пов’язаний із пригодами або грою.
Освітній веб-квест – це сайт в Інтернеті, з яким працюють учні, педагоги, бібліотекарі, виконуючи ту чи іншу навчальну задачу.
Методичний ­веб-квест "Бібліотечне GOOGLE  асорті" — інноваційна форма роботи зі шкільними бібліотекарями, що дає змогу створити інформаційний простір, де кожен бібліотекар може самостійно набувати знань і навичок, сприяє підвищенню його фахової майстерності.
Мета веб-квесту:
  • ознайомити з технологією веб-квесту;
  • підвищити рівень самоосвіти та фахової майстерності шкільного бібліотекаря;
  • усвідомити основні вимоги до сучасного бібліотекаря;
  • впроваджувати ІКТ у роботу шкільної бібліотеки;
  • використовувати сервіси Google у діяльності бібліотекаря.
Завдання веб-квесту:
  • удосконалити вміння і навички використання різних сервісів Google (акаунт GOOGLE, електронна скринька GMAIL, GOOGLE-карти,  сторінка GOOGLE +,  персональний блог на BLOGGER, GOOGLЕ-календар, GOOGLE-диск тощо);
  • виявити актуальні проблеми й очікування;
  • коригувати дії, контролювати результати;
  • моніторити сформовані вміння і навички щодо використання сервісів Google.

  1. Ознайомтеся з темою і метою веб-квесту.
  2. Оберіть групу для виконання завдання.
  3. Ознайомтеся із завдання веб-квесту.
  4. Вивчіть список ресурсів.
  5. Складіть план пошуку інформації.
  6. Дослідіть інформаційні ресурси.
  7. Поетапно виконуйте завдання. Доведіть роботу до кінця.
  8. Результати виконаної роботи зазначайте у таблиці фіксації етапів веб-квесту.
  9. Ознайомтеся з критеріями оцінки веб-квесту.
  10. Обговоріть результати роботи в групі.
Успіхів вам у роботі!





Немає коментарів:

Дописати коментар